Hunger Games

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
|Iphone 4 using Instagram|

Idag har vi har vi haft en helkväll i Jönköpng! Vi har vart på bio, frysit, sett "Lundström plats" med Lydia Lundström och haft en mycket chillig bussresa hem igen. Kortfattat har jag avslutat mitt lov på bästa tänkbara sätt och skulle inte säga nej om jag blev erbjuden en vecka extra.. Men tyvärr är ju livet inte så bra alltid så det får väl bli att riktigt klämma ur det sista av ledigheten imon, får se vad jag hittar på.

Lite allmän onödig fakta, bilderna är tagna med Lydias coola iphone men kanske har jag en egen snart jag med, förhoppningsvis.. Och eftersom detta var första gången jag gjorde inlägg från en mobil blev bilderna lite små, men ni får försöka leva med det...





-Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback