Konsten att blogga...

...Är något vi måste jobba på, vi vet...


Åh, den första bilden jag tog med min kamera. Minnen. Känslan. Underbart.
Man kan väl säga att vi inte riktigt har kommit in i bloggandet än, och även att vi har fått en hel del gjort här på bloggen så har vi lite saker kvar.. Tex så ska vi försöka fixa så att vi har varsin kategorispalt. Hoppas verkligen på att det går att hitta någonstans!

Eftersom bilder där egentligen inte har något att göra vad jag har att säga så kan jag ju slänga in att jag sparar som en galning just nu till en ny liten kompis kallad Nikon D7000. Kärlek vid första ögonkastet. Funderar på att skaffa ett jobb också så att jag inte är komplett pank till sommaren eftersom min kompis kostar lite...

Men nu till den snygga övergången till valet av bild: När jag har min D7000 kommer jag känna precis samma känsla som jag hade då. Jag var, och kommer åter vara i paradiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback