Nästan en Iphone...

|Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8 G|

Nu ska jag tala om för er om min mobilsituation just i detta nu. Innan denna vackra skapelse på bilden använde jag en annan Nokia skit, men den hade iallafall touchfunktion, alltid något liksom... På Öland så skulle jag av någon anledning öppna skyddslocket framför skärmen för att ta bort en ytterst irriterande fläck på glaset. Men ojoj, nu gick det visst av en liten kabel där ja som höll ihop skyddlocket och själva skärmen, ajdå. Och vips så hade min touch telefon plötsligt ingen touch. 
 
Detta var inte heller precis vad jag behövde just nu, precis köpt en väldigt dyr kamera och nu också ett objektiv. Alltså är jag heeeelt luspank. Men då fanns min gamla höjdare till mobil, limmad lite här och där och allt. Denna hade jag alltså till åttan drygt och blev ständigt påmind om att det var jag plus alla andra lärare på hela skolan som hade denna... De hade den som personaltelefon, alltså den billigaste skiten till telefon som rektorn kunde hitta och använda som lärarmedel. Kändes nästan som att vara med i en cool klubb. Men vi får väl se hur länge detta tekniska under hänger med...
 
 
 
 
 
-Agnes

Kommentarer
Postat av: mr- X -Froggy

hahaahahaha

2012-07-17 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback