Mitt Öland

|Nikon D7000 + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 G|
 
Nu om ungefär en timme åker jag iväg på läger och kommer hem på eftermiddagen på söndag. Therese är fortfarande i Polen och ingen vet när hon kommer hem... Förhoppningsvis märker vi det här på bloggen..? Nedå, känningen press Therese om du läser detta, bara lite. 
 
Iallafall hade jag det mysigt på öland och gick upp mycket tidigt för fotopromenader bl.a.. Ser så sjukt fram emot när jag, Therese och Lydia ska upp dit i slutet av sommaren och bo där själva i en vecka! Ååh, kommer bli så braaaa! 
 
Om det nu skulle vara så att någon av mina iphoneägande vänner (typ alla) har med sig sin iphone på lägret, vilket jag egentligen inte skulle tro, men skulle det vara så så kanske viu hörs i veckan iallafall. Men om inte så hörs vi på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback