Huvudstaden

Nu mera kan det hända att man ser mig i glasögon här på bloggen.. Har tatt tag i mina synfel äntligen, men har linser med så.. Nu vet vi var vi har varandra.
Är det inte festligt att man träffar på en grupp asiater med kameran i högsta hugg..!
Snygga Felix och Sofia!
|Nikon D7000 + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 G|

I Torsdags åkte alla nior på vår skola till Stockholm för studiebesök. Vi skulle hälsa på i riksdagen och bli runt guidade där en stund. Vi såg till och med två kända ansikten, Anders Borg och Håkan Juholt. Känner hur statusen växer! Det var iallafall riktigt mysigt med mycket promenerande och mycket fotande, dock inte mycket shopping för min del.. Det är hårt att inte vara rik.
Men Therese och jag bestämde att vi skulle åka tillbaka i sommar på en redig shopping trip!


Asså kan ni fatt att det bara är några veckor till det är sommarlov! Och sen börjar man gymnasiet! AAAHH. Ska bli såå hiimlaa kuuul. Men innan dess ska jag ha en så himla bra sommar har jag bestämt, med roadtrips, sol, vänner och mycket fotande.

Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Sv: Åhh tack så jätte mycket! :)

2012-05-26 @ 14:41:44
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ååh, vilken fin bild på mig och Felix.. NOT!!

2012-05-26 @ 15:42:45
URL: http://sozzo.devote.se
Postat av: Felicia Johansson

Tack så jättemycket! Ja men det kan vi göra, säg till när du har lagt till mig Therese så lägger jag till er :)

2012-05-26 @ 17:21:03
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback