Min braiga dag

Idag har varit en riktigt bra dag. Förutom att jag förövrigt slutar ca.12, vilket inte heller är helt fel. Men jag ska berätta varför min dag har varit så bra, med bilder.
 
 
För det första så hittade jag en tjuga i bussen innan jag skulle gå av. 
 
Sen hittade jag här hemma typ världens finaste galje. Asså. Mer sånt här till världen.
 
Och jämte denna galje hängde en fin gammal svart pälsjacka. Visst, det känns ju lite som att a l l a har det idag, men jag har ju lagt några slantar på den iallafall så den kanske kan komma till användning någon gång...
 
 
P.S. Och dagen är ju inte slut än, just sayin'
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

ÅH, så fint!

Förlåt att jag inte svarade på din kommentar som du skrev för mer än en månad sen men har varit lite off när det gäller bloggen och så vidare på grund av olika saker men vill bara tacka för dina ord hur som helst :)

2012-11-29 @ 23:16:40
URL: http://feliciavendela.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback