Kvällssysslor

|Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8 G|
 
Hej vänner. Jaa, nu är det jag som skriver igen tyvärr... Men ni vet ju med hur mycket av sin tid som skolan tar upp, speciellt om man går på gymnasiet! Så jag tycker vi alla tycker lite synd om Therese som vill men inte riktigt har tid att blogga just nu. Klart, jag har ju också läxor men inte riktigt lika mycket som stackars samhällsTherese. 
 
Iallafall, så här snygg kan man få vara när man ska ut i bygden och fota på de fina höstlöven. Kände mig riktigt fancy med alla färgkombinationer. Ska sätta mig snart och börja redigera bilderna, men jag har också ca. 100 sidor i en bok att läsa så jag ska försöka göra båda lite samtigt... Önska mig lycka till vänner.
 
 
 
 
 
 
 
- Love, Agnes

Kommentarer
Postat av: Alice Gustafsson

älskar bilden!

2012-10-08 @ 16:36:46
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback