En tistagslista

Hämtade dessa små frågor hos en fin blogg jag följer.

 

10 FAVORITER
Färg: Marinblå, mintgrön, vinröd

Mat: Thai. Alltid Thai. Och pannkakor.

Band: Two door cinema club, vampire weekend, the kooks och så många fler.

Film: Midnight in Paris, finaste filmen.

Bok: Kapitulera omedelbart eller dö. Bästa läsupplevelsen, gjorde min sommar så fin.

Sport: Volleyboll med vänner.

Årstid: Sommar liksom.

Veckodag: Lördagar.

Glassmak: Lakris, choklad, gammeldags vanilj.

Tid på dygnet: Fina och lediga mornar, gärna runt vänner.

 

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: trött och lite ångestfylld.

Smak: Mat. 

Kläder: Den fabulösa hästtröjan

Framför dig: Mitt fönster med en lampa, en växt, en origamifågel och en burk med pengar i.

Musik: Lite sånt här: min tumblr vän.

Tid: 18.48

Omgivning: Läxor och kläder, på golvet.

Irritationsobjekt: Att vara mindre rik. 

 

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Nej.

Brutit mot lagen: Lite grann kanske..

Blivit arresterad: Nej.

Badat naken: Ja.

Varit med på TV: Nej, men någon dag kanske.

Kysst någon du inte känner: Nej.

 

3 PERSONER 
Du skulle vilja var som: Typ varje människa vars blogg jag följer, vissa människor verkar ha såna underbara liv. Och jag skulle döda för att se ut som alla vackra människor på tumblr. Typ:

källa

Du tycker om: Alla förutom dom jag inte tycker om. Men om man ska välja så kommer väl Therese, Hilma och Lydia rätt högt upp på listan.

Du inte gillar: Inga specifika direkt..

  

2 VAL

Kaffe eller te: Jag dricker inte kaffe, än. Och jag gillar egentligen inte smaken av te så mycket, men jag har kommit fram till att jag gillar lukten, människor som dricker te och känslan, så jag säger ändå te. 

Katt eller hund: Katt. Alla dar i veckan.

3 ÖNSKNINGAR: Gå på Håkans konsert. Ett par platåskor. Sol.

 

 

 

 

- Agnes


Kommentarer
Postat av: Erika - fotoblogg

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Therese & Agnes

2013-02-19 @ 20:27:10
URL: http://erikasundelin.webblogg.se
Postat av: Felicia

hihi men åh va fint. Får jag låna den till min blogg tro?

2013-02-19 @ 20:41:04
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så otroligt vackra bilder, & fin text. Kan man låna den listan? ♥

Svar: Ja visst! :)
Therese & Agnes

2013-02-22 @ 22:54:00
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback