...för att trösta min stackars själ.

 
Ikväll ska jag dricka en stor kopp varm choklad för att trösta min stackars själ. 
 

Nu ska valen göras. Imorgon måste de göras. Det känns rätt ändå. Tror jag. Det blir nog ganska basic ämnen iallafall, lite så där bra att ha med sig i framtiden ämnen typ. Men sen är det redovisning, prov, hinna ikapp. Det är mycket nu, men låt oss inte glömma att det faktiskt är lov nästa vecka och då måste jag göra något distraherande. 
 
Jag tror att det är vädret som gör en så här opepp på livet. Idag kom det ju blaskig snö med.. Men vi vill ju fortfarande tro att man kan hitta en Februari-Mars-April metod för att överleva. Trots att det ibland känns som att åka utonlands är det ända alternativet .. Har ni något ni gör för att inte deppa ihop till en sorlig liten pöl av skrutt vid den här tiden på året?
 
Men det kommer nog vara över innan man vet ordet av. Det känns väl bara lite evighetslångt just nu.
 
 
 
 
 
 
 
- Eran Agnes

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh otroligt ball bild, hihi!

2013-02-07 @ 19:34:52
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback