Hej Thereses Instagram

 
För några veckor sedan fyllde jag hela 17 år, helt otroligt vad tiden går fort! Då fick jag världens bästa present, nämligen boken ni ser här ovanför. Den heter "Kapitulera eller dö omedelbart" och är skriven av Sanne Näsling. Det är inte klokt vad den är bra, jag vill verkligen inte att den ska ta slut. 
 

En fin dag i januari bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv, det resulterade i att jag införskaffade mig dessa härligheter. De har bidragit med ett tomt stackars bankkonto och dessutom hemska skoskav, men det var så sjukt värt att köpa dom ändå. Lovar.

 
När jag och Ages bodde i Jönköping och levde livet drack vi också jättegott te. Sen var det slut på det roliga och vi flyttade tillbaka till skogen igen. Det ända som var possitivt med det var att himlen var sagolikt fin morgonen
därpå.
 
På instagram heter jag förresten emmajuliaantonia, kika in vettja! 
 
 
 
 
 
-Therese
 
 

Kommentarer
Postat av: ida|foto

ja det var det också :) Vilken härlig header :)

2013-02-11 @ 17:36:04
URL: http://iidas.webblogg.se
Postat av: ida|foto

lade föresten till er på bloglovin nu, gillar verkligen er blogg :)

Svar: Åh vad glada vi blir! <3
Therese & Agnes

2013-02-11 @ 17:37:18
URL: http://iidas.webblogg.se
Postat av: Moa

vilken underbar blogg. kapitulera är världens finaste och åh så mysig blogg ahhh xx

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Therese & Agnes

2013-02-16 @ 15:44:18
URL: http://kardemumrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback