Vi två, sjutton år

 
 
Just nu är jag hemma, jag är tillbaka i den lilla byn, lång inne i de djupa skogarna. 
Idag har jag faktiskt haft en väldigt produktiv dag! Jag har nämnligen skirvit klart två hela uppsatser, och dessutom gjort ett inlägg!  Men jag antar att det sorgligt nog inte räcker för att hålla den kommande söndagsångesten borta. Nej, förlåt jag ska inte deppa ner er.
 
På mådag börjar min projektvecka i skolan, i slutet av veckan ska vi ha sammanställt ett arbete som handlar om jämnställdheten i samhället. I alla fall.. den veckan kommer vi inte ha några läxor så då kan ni hoppa upp och sätta er på att ni kommer få se inlägg publiceras på den här bloggen som aldrig förr!

Nu ska jag bege mig ut på en liten promenad med min kanin. Hejsvejs! 


 
- Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback