Fredagstankar

Så här såg jag ut idag.
 
 
Då var det fredag igen. 
 
Den här veckan har det ju vart helt underbart våräder. Dock har det blåst lite, iallafall idag, men ändå har man kunnat sitta i solen på rasterna vilket har vart hur härligt som helst. Äntligen har man fått ta fram sina solglas ögon och kunnat gå med sin jeansjacka med lite bättre samvete. 
 
En riktigt bra vana jag har utvecklat nu under vintern är att lyssna på radio. Jag, och Therese med för den delen, har ju som sagt en hel timmes resväg till skolan vi går på, och då är det hur gött som helst att sitta där och lyssna på mestadels p3 och njuta av värmen som kommer av morgonsolen. Oftast är musiken också precis vad jag gillar, och det är ju något speciellt när man hör en låt man brukar lyssna på spelas på radion. Man blir liksom jätte lycklig och sitter där och tänker typ "det är ett tecken". Men det är iallafall verkligen något jag rekomenderar ifall ni t.ex. har en bit till skolan eller bara vill lyssna på något nytt.
 
 
 
 
 
 
 
 
- Lite fredagstankar, Agnes

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fin du är!!

2013-03-01 @ 22:58:10
URL: http://sarakarolinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback