My new baby

|Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8 G|
 

Äntligen är den nya datorn i mina händer! Känns helt underbart. Dock är det fortfarande mycket plugg för Therese och min del så uppdateringen har varit lite slö... Och jag har heller inte photoshop på denna här datorn, än.. Så jag jag sittter, eller jaa satt, kommer aldrig göra det igen, och redigerar på picmonkey. Känner mig som en äcklig människa. Usch på mig själv. Nee, nu kanske jag överdriver lite men har man varit på ps så känns det ju inte riktigt likadant när man sitter vid picmonkey... Iallafall har jag ingen aning om hur redigeringen på den här bilden ser ut hos er, antagligen bajsdålig... Aja, jag ska iallafall installera photoshop nu den kommande veckan så då ska jag äntligen börja redigera bilderna jag och Therese var ute och tog förra helgen eller vad det var. 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer
Postat av: Ebba M

SV: Åh tack! :-D

2012-09-06 @ 20:23:09
URL: http://iphotography.blogg.se
Postat av: Erika - fotoblogg

Kul med ny dator! Beställde en ny igår och längtar som tusan tills den kommer :)

2012-09-06 @ 20:53:49
URL: http://erikasundelin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback