Den som får en att vissla i mörkret

Sitter ensam i mörkret och sjunger och klockan är trettifemminuterövertolv
 
 
 
10 midnattsfrågor :
 
Hur mår du just nu? - Lite trött och oinpirerad, men ändå känner för att vara uppe hela natten och
mummelsjunga och dricka vatten för jag är väldigt törstig.
 
Har du gjort saker du egentligen borde göra idag? - Det skulle jag inte säga. Har varken tränat eller gjort läxor.. (yolo)
 
Vad ska du äta till frukost om några timmar? - Flingor som inte smakar något. Eller yoghurt.
 
Om du skulle färga håret i en annorlunda färg? - Lila eller rosa. 
 
Ditt bästa livsråd just nu? - Sov länge och gör något du tycker om varje dag. 
 
Hur ser du ut just nu? - En stor blå stickad tröja och rufsigt hår. 
 
Om du fick se ut eller vara vem du ville för en dag? - Då skulle jag vara en snygg kille så att jag skulle kunna ha alla snygga killkläder som finns där ute i världen!
 
Vad ser du fram emot nu? - Håkans nya.
 
Om du skulle ut och resa imon, vart skulle du åka? - Typ London. Eller Australien kanske.. 
 
Vad drömde du om förra natten? - Att min lilla kusin hade fastnat i min kamera och jag visste inte hur jag skulle få ut honom ur bilden. Det var lite hemskt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Himla fin gif. & läskigt med en sådan dröm.. Drömde också något väldans konstigt förra natten. Tack & lov att det är drömmar.

Svar: haha, ja verkligen!
Therese & Agnes

2013-03-03 @ 09:05:04
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback