Hattkalas

 
Idag - Införskaffat mig en ny hatt . Fått Barnbidrag . Tagit påsklov . Slutat vid 12 . Inga lektioner . Sprungit på gamla vänner . Haft en sjukt fin dag . 
 

Just nu är himlen helt rosablå utanför mitt föster och det flyger omkring en miljon fåglar runtomkring. Jag sitter och lyssnar på musik som jag inte har lyssnat på sen i somras. Mår himlans bra just nu.
 
En sak som har hänt mig nyligen är att jag har börjat bli så sjukt inspirerad av folk som syr sina kläder. Tänk egentligen att sy en jätte fin klänning. Skulle jag lyckas med det skulle jag vara så himla stolt. Om jag bara någon gång hittar tyger ska jag tjyven satsa. En fin klänning minsann. 
 
Glad Påsk!
 
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Prydligt, hihi. :D

2013-03-28 @ 20:12:29
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback