Bakdag!

|Nikon D7000 + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 G|

Jag måste säg att jag inte är helt nöjd med hur detta lovet verkar sluta, vilket är äckligt vitt på marken.. Usch, hoppas verkligen att det försvinner snarast! Även att detta lovet har gått väldigt fort har jag ända haft tid att som t.ex. idag, baka med Therese. Trendiga bloggare som vi är (lite ironiskt) så bakade vi macarons, jag själv kände ju mest att det var något man måste ha smakat i livet, speciellt nu när alla snackar om det också. Inte för att jag egentligen vet hur de ska se ut eller smaka så tror jag de blev rätt bra ändå..

Iallafall blir det som avslutning på lovet att åka in till Jönköping imorgon och se Hunger Games med vänner. Hoppas ni haft ett bra lov också!




- Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback