Bland läxor och trasiga stativ

|Nikon D7000 + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 G|

Sitter just nu och borde göra äcklig So, men ja.. det gör jag ju då inte som ni märker. Samtidigt sitter jag och filar lite på den nya headern, vi har iallafall en ide om hur den ska se ut så vi får hoppas att det blir bra.. Sen sitter jag också och är förbannad på mitt stativ. Det är typ lössittande så när man skruvar på kameran så åker den ner så att den tittar i golvet om ni förstår vad jag menar. Ytterst irriterande.

Om min för övrigt otroligt spännande gif har världens dåligaste kvalitet så beror det på att jag är tvungen att göra den skit liten för att den ska "rulla" i bloggen, skit störande men jag orkar inte fördjupa mig i det problemet just nu..



-Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback