Inte långt kvar nu!

Nikon D3100 + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 G

Idag har jag varit otroligt ovanligt duktig! Jag har fixat runt i alla lådor och skåp i hela badrummet, det ni! och tack vare det har jag nu ett helt eget skåp med bara mina saker (tjoho!). Men det blev en del pauser där kameran kom fram istället, men jag var iallafall klar innan klockan fem...

Men jag måste också tillägga att jag har nu jobb som i en liten ask! (Otroligt vitsig bild till detta om ni frågar mig, he-he..) Och det betyder att det nya kamerainköpet närmar sig med stormsteg! ÅH, vill ha den nuuuuu.

Kommentarer
Postat av: Lydia Snåljåp

"Jobb" får du pengar..? Jag är snål så jag gör inget sånt!! Lydia Snåljåpen Lundström!!

2012-02-20 @ 14:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback