Hemma igen


|Canon EOS 550D + Canon EF-S zoomlens 18-55mm|

Hej på er alla fina läsare! Nu har jag äntligen kommit tillbaka och jag vet inte varför men jag känner mig sjukt pepp på att börja blogga igen, den senaste gången var väl 2 veckor sedan. Jag är tyvärr tvungen att nämna att jag inte alls har många bilder att bjuda på från Polen, min kamera fick värmeslag där nere och jag skojar inte när jag säger att det var 36 grader i skuggan.  Agnes har ju åkt till Öland nu och kommer hem på fredag förhoppningsvis, under tiden ska jag verkligen försöka hålla den här bloggen vid liv. Kram på er!


-Therese

Kommentarer
Postat av: alice dahlberg

haha vad söt och fin!! :)
sv: ja jätte gott, mums! :D

2012-07-10 @ 12:02:01
URL: http://alicedahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback