KATTKUNGEN

|Nikon D7000 + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 G|

Häromdagen åkte vi till min släkting för vår årliga kattutflykt. Varje år kryllar stället av superdupersöta små kattungar. Som ett kattland, typ.. Vissa var så små att man knappt vågade röra dom, och så var det en som nös hela tiden och det lät jätte konstigt! Kommer nog en laddning med fler bilder senare, blev ju en del så det blir bra att dela upp dom på olika inlägg..

Förövrigt för dom som undrar vad jag ska göra idag så står det först jobb på schemat (hemma då alltså), sen ska jag få besök av Therese och Lydia så ska vi åka båt och sen äta något gott till sen middag typ.. Låter inte helt fel va? Kan bli inläggsmaterial under kvällen.. Stay tuned.




-Agnes

Kommentarer
Postat av: C a n o n f l i c k a n s

hej! allt bra?

missa inte min veckans blogg som visas för 100-200 läsare!

2012-05-19 @ 14:16:33
URL: http://canonflickans.webblogg.se/
Postat av: julia

aaaw vilka söta!:)

2012-05-19 @ 17:29:30
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback