gästen är kommen vänner

Jag visste inte hur jag skulle börja min presentation, men jag antar att mamma har rätt när hon säger att jag måste säga hej, så HEJ! 
 
Nu undrar ni vem jag är och till en början kan jag säga att jag heter inte Agnes och inte Therese. Jag heter Ester Dahlberg. Jag är lika gammal som tjejerna ni läser om här. Går första ring på brinellgymnasiet i Nässjö där jag valde linjen estet. Där trivs jag verkligen! Där kan jag vara mig själv.
 
Jag är en vän till Agnes, sedan små åren då vi lekte massor men sen sågs vi inte förrän 11 eller 12 år senare och vi har nu kontakt igen. Det är jag så glad för ska ni veta.
Men Therese då? Jag vet inte vem hon är faktiskt bara att hon är Agnes vän. Hon verkar lika go som Agnes och dessutom lika söt.
 
Jag fick ett meddelande av Agnes då hon bad mig blogga här under lovet då dom är i Frankrike och har det bra. Jag blev inte alls avis inte alls. Men det ska bli kul att blogga här och dessutom har jag med en egen blogg där ni kan läsa mina riktiga tankar www.esterdahlbergs.devote.se där har ni mig. Om det är något mer ni vil veta om mig finns det mesta där. Annars ska vi väl ha kul nu på lovet? JA  / Ester
 
sist men inte minst en bild på mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback