Photoshoplös och andra plågor

|Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8 G|
 

Nu blev det visst en bild på mig idag som egentligen är rätt tråkigt att se men nu är det så att jag är photoshoplös igen för jag har ominstallerat min dator och då måste jag starta upp ps igen också och det kan jag inte göra själv och jaa, ni hör ju hur omständig min situation är. 
 
Och vet ni en sorglig sak. I somras fick jag en så himla läsaböckerinspiration och köpte massa böcker också och jag såg verkligen fram emot att få läsa massa fina måbraav-böcker. Men nu har vi läst så himla mycker böcker som ingen tycker är bra i skolan så jag har inte ens öppnat mina böcker än. Och dessutom är de precis tvärtom måbraav-böcker, snarare deprimerande. När man väl kommer in i dom så bara dör folk hur som helst och då blir man ju lite frustrerad... Iallafall jag. Men snart ska jag komma med ett bok tips, kanske två kom jag på nu, iallafall två helt lovely böcker som jag läste i somras. Båda är så himla fina.
 
 
 
 
Dagar till födelsedag: 8
Dagar till Frankrike: 10
Dagar till Jul: 68
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback