Bara en sån där dag



|Nikon D7000 + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 G|
 

Idag är bara en sån där dag när man bara tänker, andas och finns. Det är härligt med sånna dagar. Det hade vart göttigt med photoshop också, men man kan väl inte få allt på samma dag.
 
Jag tänkte dela lite framtidsplaner med er också. Om ungefär 3 veckor så beger sig jag, Therese, min mor, bror och busskörande far plus typ 50 tanter till... ULLARED. Hur ska deta sluta om inte i huvudverk och fattigdom..? Men det blir nog samtidigt väldigt roligt och vi ser fram emot detta lilla kommande äventyr.
 
Jag har en till plan att dela med mig av, men inga falska förhoppningar nu för det är inget som är bestämt.. Det är lite önsketänknde. Jag tänker säga det bara för att jag inte kan hålla det inom mig längre. Det är nämnligen så att min far som alltså kör buss ska köra en resa till... Frankrike, Paris på novemberlovet. Och han tyckte att vi skulle kolla om inte jag och Therese kunde hänga med. Asså fattar ni? Frankrike. Paris. Inga ord i min kropp kan beskriva lyckan som skulle uppstå om det nu blir så. Har dock inte sagt något till Therese än men det ska bli fint när hon läser detta. Haha. 
 
 
 
 
- Love, your dreamer Agnes

Kommentarer
Postat av: Mirjam

så fina bilder ni tar!

2012-09-08 @ 18:48:01
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: Malin Aurora

Åh sådana dagar behöver man verkligen ibland.

2012-09-09 @ 10:16:28
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback