Och fåglarna dansar i himmelen över oss

|Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8 G|
 

Idag har det varit en sådan där härlig lördag när man går runt och tror att det är söndag, och sen kommer man på att det är lördag och att du har en till ledig dag. Helt underbar känsla. Ikväll ska jag bara njuta av livet och mysa med någon eventuell film kanske.. Och tänka på alla måsten som jag egentligen borde utföra men struntar i. Ibland måste man ju bara strunta i måsten. Det är ju på sätt och vis ett av mina måsten.
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer
Postat av: linneag.blogg.se

sv; ohja det kan den, mysigt när man kan sitta inne och mysa med en kopp te i en stor stickad tröja. åh, mysigt! haha, vad gillar ni mest med hösten? :)

2012-09-29 @ 23:30:17
URL: http://linneag.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så fint.
sv: Så lite så :)
Vad tycker du om mina bilder? :D

2012-10-02 @ 11:53:40
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Emily

Therese julia emma, I must say that your tumblr is gorgeous ! And your blog is amazzing as well!! :)

2012-10-02 @ 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback