Tomma lokaler

| iphone using instagram |


HEJ ALLA GLADA! Jag har inte världens bästa dag. Hela min klass börjar klockan halv ett idag pga inställda lektioner, utom jag. Varför, joo för jag hade franskalektion klockan åtta på morgonen och nu sitter jag här och glor på min tre timmar och en kvarts långa rast. Dessutom har jag inte fått någon dator än och väldigt lägligt så är min hemma heeeelt död nu, så det blir bara massa sega mobilinlägg! Men imon kanske jag eller Therese kan åstadkomma något.. Det märker vi. Nu sitter jag iallafall och väntar på att Therese ska sluta sin lektion, och jag fick låna hennes fina telefon under tiden.


Ha en as bra dag nu, för det har inte jag.






- Agnes

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback