Heart shaped bruises and late night kisses

|Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8 G|
 

Lite bilder från i somras, när livet lekte.
 
Sommarjobb. Det är nu man borde ta tag i sitt såkallade liv och fixa ett. Jag borde göra det och det vet jag, men jag ryser lite av tanken att behöva gå runt och knacka dörr hos folk jag inte direkt känner men som man ändå vet vilka de är, med tanke på att jag bor i den lilla by jag gör. Och sen känns det ju som att det bara kommer bli pinsamt och jag kommer få ett nej tack stämplat i pannan. Men jag har lite ideér ändå, några stycken faktiskt. Men man måste ju skriva cv och sånt där med, och helt ärligt har jag aldrig gjort det innan. Men det finns ju många mallar och liknande man kan hitta och kika på. Tillslut löser det väl sig iallafall, trots att det är lilla jag som måste lösa det.. 
 
Hoppas ni alla där ute hittar fina sommarjobb och kan leva lyckliga i alla era dar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Gud så vackra bilder. Åh. <3

Svar: Nämen tack fina du!
Therese & Agnes

2013-02-25 @ 21:45:44
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Sara

Åh vad fint, tycker om er blogg så mycket!

sv; Nämen tack! Ja, det var hur bra dagar som helst!

2013-02-26 @ 12:47:45
URL: http://sarakarolinas.devote.se
Postat av: Felicia

så himla himla vackra bilder!

2013-02-27 @ 11:32:15
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback