3 ting en torsdag

 
 
 
 
 
I vår kommer dessa skönheter pryda mina fötter. Dock sägs det ju att platåtrenden ska vara över till våren, men kom igen, det är ju underbart. Jag tror inte att detta kommer bli något som plötsligt slutar. Folk lär ju ha det i sommar med, det ska jag iallafall. Jag skulle vilja ha ett par vita med, det skulle vara himla snyggt fakriskt. Så mycket man vill ha här i världen. 
 
 
 
I helgen hörni! Då ska här köpas biljetter. Vi har väntat allt för länge nu, men nu måste det bli av. Kommer bli hur fint som helst. Vi kommer typ mysa i fina Göteborg i en helg med massa fotande, mysande och framför allt massa Håkan. Man är alldeles för sällan i Göteborg. Mysigaste staden.
 
 
 
 
Alltså den här killens tumblr. Helt underbar. Så fina bilder, och dessutom har en inlagd spellista och det finns så mycket bra. Det blir så mycket bättre också när man har musik till, när man tittar på bilderna. Det blir liksom en helt annan känsla. Jag borde också skaffa det egentligen. Himla bra grej. 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback