Blåa tyger med vita stjärnor

 
Hej. Idag är jag jätte bekväm i min fina stjärnklänning. Har också tagit fram mig gamla vårjacka som jag köpte för nästan 2 år sedan tror jag. Den har som en speciell lukt som man blir alldeles varm i hjärtat av. Och dagen till ära hör jag att det ska bli plusgrader idag, iallfall i Jönköping. 
 
Jag sitter och förbereder mig mentalt för det första provet den här veckan. I samhäll, om ungefär någon timma. Jag har suttit på bussen och kämpat med att inte somna och försökt läsa i boken samtidigt. Det är verkligen något magiskt med bussar som gör att efter tio minuter känns det som om du inte har sovit på 15 år och du totalt slocknar. 
 
Ha en fin tisdag fina människor. 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh. Gud så vackert.

2013-03-28 @ 14:03:21
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback