Dentiondemars

|Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8 G|
 

Idag har jag och mamma vart i Nässjö på loppis. Vi hade ett bord och försökte sälja lite med det gick inte jätte bra. Men det gick lite bättre mot slutet. Det började vid 10 och var slut vid 2, och jag försöker intala mig själv att det inte var en helt bortkastad söndag. Men det är ju ändå något annat än att sitta hemma och plugga eller bara inte göra någonting. Men samtidigt är det väldigt skönt att vara hemma igen.. Nästa vecka blir det förhoppningsvis mycket uppdatering, då både jag och Therese slutar vid 1 varje dag utom fredag. Det är på grund av att det är sk. resurseftermiddagar nu, och vi kan åka hem om ingen annan säger till oss att stanna. Så det ska bli väldigt skönt att ha den slappaste veckan på länge. Och sen är det ju bara 3 veckor kvar och sen är det lov igen. Allt går så otroligt fort.
 
Förresten så ska jag sätta mig och läsa lite nu, och sen ska jag inleda min nya "listor-häfte". Jag älskar ju att göra listor till allt så jag har kommit fram till det att jag ska samla alla på ett ställe. Kommer bli mysigt tror jag. Så kan man kolla på dom sen. Det låter lite töntigt nu när jag läser det själv, men jag tror det kan bli bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback