Det var en söndagsmorgon



|Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8 G|
 

I lördags så hade jag huset alldeles för mig själv och Therese kom över och höll mig sällskap. Vi myste med gamla vhs-filmer och frukt och glass. Vi somnade senare båda två i min lilla säng, önskar jag kunde säga att det var lika mysigt.. Haha, men det var varmt iallafall. 
 
På morgonen så gjorde vi en riktig festfrukost. Pannkakor, bacon, jordgubbar. Det var otroligt gott. Dock är det ju så med sådana frukostar att när man gör dem så känns det som världens bästa grej, men sen när man har ätit helt okontollerat ett tag ångrar man liksom att man inte bara åt ett knäckebröd eller något till frukost.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

fint fint fint fint!!

2013-03-25 @ 22:13:08
URL: http://linndajohansson.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh, gud så gott. ♥

2013-03-28 @ 14:04:41
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback