To the basement people, to the basement

|Nikon D7000 + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 G|
 

Så, här låg jag imorse och var ledsen på livet. 
 
Det var nämligen så att jag av en slump satt på lektionen och försökte förbereda en redovisning om musik jag gillade. Så jag hamnade på Two Door Cinema Club's officiella hemsida, och tittade in på spelningar. Efter att ha skrollat en bit läste jag Stockholm och blev genast interesserad och klickade vidare. Då såg jag att de skulle spela i Stockholm och dessutom var inträdet inte alls farligt! Jag och Therese började peppa och det kändes som världens bästa måndag. Senare samma dag säger en vän "Kolla så att det inte är åldersgräns bara." vilket jag inte ens tänkte på. Och vad ser vi sen. 18-års gräns. Heja livet. Det visar sig att spelningen är på någon klubb med 18-års gräns om man inte har målsmans sällskap. 
 
Men man ska väl aldrig säga aldrig.. Någon vänlig och lite myndig själ kanske uppenbarar sig och vi kan inleda livets sommar på en klubb i Stockholm. Isåfall skulle jag bli så här <-------------------------------------------------------------------------------------> glad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer
Postat av: felicia

alltså åh det är så himla surt med åldersgränser på konserter. Blir lika besviken varje gång det händer :(

Svar: Eller hur, jätte tråkigt ju! :(
Therese & Agnes

2013-03-06 @ 16:25:44
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så vacker bild.
Nej, vad tråkigt. Åh. :(

2013-03-06 @ 16:27:36
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Åh, tack så väldans mycket kära du! Är också så förtjust i mina koppar, dem är så fina, hihi.
Kramar.

2013-03-06 @ 22:41:46
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback