Vardagskalas



|Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8 G|
 
Ikväll har jag varit på kalas för min morfars syster. Det blev tårta och mys med kusin och bror framför en gammal tv. Kunde faktiskt kalasa med gott samvete idag. Har just gjort ett stort matteprov och har, (bara för tillfället dock,  tro mig) inte så mycket pluggerier. Och det mesta av tårtan försvann sen också då jag gymmade efteråt. Så sammanfattningsvis denna afton kan vi säga, Heja mig. 
 
Imorgon är det fredag och jag vill göra något roligt med mina vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 
- Godnatt, Agnes

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Ser underbart ut. ♥

2013-03-09 @ 12:55:18
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback