En liten burk med socker

 
Har gjort alla måsten för veckan. Saknar värmen. Äter små rabarber. Blir snurrig av alla lediga dagar mitt i veckan.
 
 

Idag har jag inte åstadkommit mycket. Kom hem redan vid 2 och hade endast ca. 3 lektioner. Varav ett prov dock, och jag skrev som ett djur för att få med alla reflektioner och viktiga tankar på den lilla tiden vi hade. Min hand krampade lite efteråt.. 
 
Jag vet inte hur ni har det, men nu har vi haft och kommer väl ha till vi slutar, så där en eller två dagar mitt i veckan som man är ledig. Alltså huvudet blir helt mos. Känns som att det är lördagar hela tiden. Ibland tror man ju till och med att det lov, men icke. (Men snartsnartsnart!!!)
 
Och en annan sak som är jättesnart, H Å K A N, my love.
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback