Regnet bara faller

 
Vilken gräslig dag.
 
Annars kan jag gilla när det regnar, ränsar luften liksom. Men idag har det verkligen satt sig på humöret. Har varit deppig och sur hela dagen. Ändå var jag på gymmet med och känner nu hur det värker i varje muskel. Men det är väl typisk söndags-ångest jag drabbats av. Brukar ändå inte ha så där himla mycket av det i vanliga fall, men idag... 
 
Känner mig lite ensam idag också. Otålig på att livet ska börja. Trots att det vara är typ 3 veckor kvar innan sommarlovet (!!!), så känner jag mig stressad på något sätt att sommaren inte kommer bli så fantastiskt som man vill att den ska bli. Eller kanske att man inte gör det som förväntas göras liksom.. Känner att jag svamlar nu, men ungefär så känner jag nu en söndag i maj.
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback