Senaste Instagram

från agnesspanberger
 
 
 
 
 
1 - Gosade med ett lamm idag. Han var så mysig och började gny när vi skulle gå. Började nästan gråta. <3
2 - "Jag köpte kärlek för pengarna." Dom här ska jag gå runt med hela hela tiden.
 
 
Båda - Jag och lillebror gick några timmar på liseberg och hade det dunder-trevligt. Några näradödenuppevelser behöver man ju ibland.
 
 
1 - Vinkade och var glad. Premiär använde mina secondfynd med.
2 - Vinkade lite till och tog vara på varje lite stråle sol.
 
 
1 - Var lite sorgsen på en toa i skolan.
2 - Gosade med kissemisse. Sötaste liten rackare jag sett. Vill bara smyga med den hem, och bosätta den i min säng.
 
 
 
 
 
 
 
- Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback